1. ANULAREA COMENZII
In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati imediat furnizorul, de preferinta prin telefon, transmitand numarul comenzii.
Totodată, puteți trimite solicitarea de anulare împreună cu ID-ul comenzii la adresa [email protected]
Daca anularea este acceptata, nu se aplica nicio taxa suplimentara de anulare. Daca Furnizorul refuza anularea comenzii din cauza faptului ca livrarea a fost complet pregătita si/ sau comanda este in proces de livrare catre locatia dumneavoastra, comanda nu poate fi anulata. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.
In cazul in care anularea a fost solicitata la timp si Furnizorul a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau re-credita debitul dumneavoastra cu suma totala in termen de pana la 7-15 zile lucratoare, incluzand si taxa de livrare initiala, achitata pentru livrarea Produselor, daca este cazul.
Furnizorul poate anula o comanda daca produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil Furnizorului. In acest caz, va vom transmite o notificare, daca este cazul, si va vom returna orice plata efectuata.
Comanda efectuata de catre Utilizator, poate fi anulata, fara nicio notificare prealabila si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
b) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de societatea noastra, in cazul platii online;
c) Datele furnizate de catre Utilizator, pe Platforma sunt incomplete si/sau incorecte.
2. FORTA MAJORA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre NORTIA TRADING S.R.L. si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din orasul Brasov.